sedetik lebih

ahlan wasahlan

halwa telinga

Wednesday 5 June 2013

PIE KASTARD KARAMEL - cute mute.kununnnn huhhhh

my cute mute pie kastard karamel...mmmm

waaaaaaaaaaa...melampauuuuuuuuuuuu...cikpuan misha....apa pulak nih...hahahaha ni percubaan pertama aku..very2 de senang,sedap but hightaste skit kos dia...pie kastars karamel...aku buat dgn ank buah aku si atin....saja kebetulan ank2 buah aku ramai..kekodokbulat wit asben,armani levis wit family n yg lain2..so aku pon terasa nak buat la...so setelah berejam kat dapo meletop ku nilah dia ...



nyummy...bawahnye diselaputi biskut wafer yg telah dihancur dan disejukbeku..diselaputi krim kastard yg lemak bekrim dan disukai ramai...ditaburi salju2 milo n koko waaaaaaahhh menjadikan malam2 ada bagai malam pertama...waaaa hamek ko cik misha punya ayat....hehehehe derhakanya aku rini....kojo weeiii kojooooooooo....ok c u next entryy


No comments:

Post a Comment