sedetik lebih

ahlan wasahlan

halwa telinga

Wednesday 5 June 2013

SET NASI MINYAK ala penantennn..huhhuhu

asalamualaikum..tak abis2 la cik misha ni..adoiii naik muntah plak kang sapa yg mengintai intai tu...haaaaaa tak kira tak kira nak uplod gak...mmmm kali ni nak tunjuk resepi set nasi minyak ala2 kenduri kawin punya set la kununnnn huiihhhhh..perasannnnnn la oiiii....gambar ni dah lama dlm taun lepas kot...benaqnya ni resepi dari my abi...aku kan suka mencabar diri sendiri bab menu2...siap menderhaka kan lagi menu tuhhh...hahahaha ampunnnnn ya abahhhh...acu bukan renovate banyak...tukar syiling n tile ja..hahahah...so di hari ahad yg hening pala hotak aku dah set...nak masak nasi minyak...tabiat aku ni (bukan tebiat)...b4 siang..malam tu aku dah ligat mikir menu2 tuk esok....hahahaha so inilah hasilnya...




nasi minyak on process







kurma hayam....




taraaaaaaaaa....one set done....nila benda yg berlegar legar dalam pala hotak aku mlmnya...so aku kluarkan siangnya...nasi minyak wit kurma ayam+acar timun n papadom special wit sirap bandung...done 4 my family...ok c u next entry...wasalam







No comments:

Post a Comment