sedetik lebih

ahlan wasahlan

halwa telinga

Wednesday 5 June 2013

NASI MANDY AYAM & KAMBING AL BAYT...mandi ke tak niiii...heheheh

NASI MANDY AYAM & KAMBING AL BAYT


salam dari dapur ainnur...lupa nak share satu lagi hoby aku...berperang dengan dapor bersama periuk belanga...mmm benarnya ni salah satu cara ku merelease tension..aku akan masak apa saja yg aku teringin dan terlintas di kepala hotak aku..tambah kalau benda tu susah nak dapat tapi senang nak buat haaaaaaaa...mencabar kan....untuk entry dari dapur yg mula2 ni aku hidangkan nasi mandy ayam dan kambing..taraaaaaaaaaa....





ni menu 3 mggu lepas ari sabtu....huhuhu amat2 best bila resepi ni menjadi..tq sangat2 kak siti norhalid yang mendekatkan aku dengan produk dari timur tengah ni....sonok sangat dapat menjamu all my family especially my abah n mak...yg lain tu x payah kabolah my niece n my sister....huhuhu...puas sangat2 n hapy dapat berperang dgn dapor i ni...ok jumpa next entry





b4 out..nak tunjuk kat u all nila dia nasi arab tu sebelum di masak...kambing n ayam xder dlm kotak tu ekk...so jgn tanya plak..huhuhu very2 de simple 4 yg gian nk mkn ns arab tapi jauh n malas nak pegi so leh la beli regenye rm16 je sekotak leh mkn 5 org...hehehe leh cari i yer...ok jumpa lagi di lain entry dapor meletop...baiiiiiiiiiiiiiiii

No comments:

Post a Comment