sedetik lebih

ahlan wasahlan

halwa telinga

Thursday 6 June 2013

DONUT OH DONUT

as salammmmmmmmmm....jumpa lagi di entry kali ni..mmm benarnya gambo ni tau lepas punya masa dok umah sewa lagi..biasala aku ni kalau tak der wat apa akn mengecek la stok2 kat dapor yang masih berbaki kot2 leh berperang dengan piuk belanga lagi...hahahaha...ari sabtu cuti sekolah dalam bulan 6 taun lepas la..kebetulan anak2 taska aku ni ado la plak...so aku pun tanya...nak makan donut tak...hmmm budak2 kan biasala...tolak kayu n batu jer..sumer kata NAKKKKKK....so wae de minit yaaa wancu akan berperang di dapor...setelah proses menguli dan membelai tepong maka inilah hasilnya..


hmmmm sementara donut2 aku ni nak sit upkan diri dia hahahahah....kita kemas mengemas dulu apa yg patut k....dalam setengah jam gitu dia dah naik menggebus..n proses menggoreng pon bermula dan inilah hasilnya...


taraaaaaaaaaa...dah siap bebedak bagai dengan gula icing.....siap tuk ku jamahkan kat anak2 aku kat depan ruang tamu nun yg sebaok dari awal tak benti bertanya ..mana donut wancu??...ok..makan timeeeee


kemain lagi menjinjit sorang seketul ekk...untuk pengetahuan korang gambar ini bukan dipaksa yer...ianya lahir dari hati bebudak yg suci ni...amboi si izul mubin ni bajet malu pulak tutup muka dgn donut aku huhhhh.....amboi farhana...ko belakang izul kemain cam wat kajian plak donut tu ekk..pape pun sangat2 hapening menjamahkan bebudak ni ...hahahaha...berjumpa di lain entry...wasalam

No comments:

Post a Comment